00000.jpg

【總統 蔡英文說想想~~~我們正在看到我們所愛的家園的崩潰~~~台灣和香港!】
POSTED BY 台灣窮小子 (台灣總統 蔡英文之首席真命天子)
MR.PRESIDENT OF TAIWAN,Tsai Ing-wen,(the son of destiny)
NINTH,AUG,2019

 

我們正在看到我們所愛的家園的崩潰~~~台灣和香港。
在台灣長大,看著香港,台灣總統蔡英文的真命天子,特別有條件擔心中國的左翼歷史與文化對台灣和香港的影響。
在過去的幾個月裡,香港人已經走上街頭,重演這座城市所見過的歷史~~~自20世紀70年代以來,左翼中國人被送回中國;事實上,最初的示威活動反對香港政府想要通過的引渡法,但有趣的是,抗議者,主要是女人,進行絕食抗,,這些絕食行動,首次代表嫌疑犯從香港送往中國大陸,而且,由於法律是由共產黨控制的。
當時,我知道左翼歷史和文化的恐怖主義,他們已經存在了幾十年;他們沒有吸引力,因為我知道這些家園的痛苦,我想像如台灣和香港人的生活方式的痛苦
沒有人願意看到抗議者和警察之間爆發的暴力衝突,不幸的是,警察使用催淚瓦斯和橡皮子彈來驅散人民;這不是警察的責任和機會,事實上,人們不確定 - 我們是否會被毆打。
事實上,看到抗議者來自各個層面 - 無論他們是誰並肩而行,他們都是攜手聚集在一起的,我來自台灣,正常,當我年輕的時候,那時,我甚至欽佩右邊保守派和美國人愛國主義,然而,台灣的國民黨嘗試說服我 - “為什麼我必須加入右派保守的美國人來愛我的鄉土 - 台灣?”,說實話,我告訴他們~~~我是和尚戰士
我的家人,其中,大多數是傳統的台灣人,仍然住在台灣,當我成為美國人時,我並不擔心,事實上,在美國,我們總是看起來像美國和台灣的人們在一起,包括香港,我們都是可靠的夥伴,所以,他們不會愛他們的鄉土!事實上,幾乎沒有人喜歡左翼歷史和文化,經濟學的謊言,因為它們總是加強,反對自由和獨立價值觀的運動,例如,近年來,言論自由空間正在受阻,所以,我,我從來不會信任它們,
我不想花太多精力與他們爭論,我不想看到台灣和香港成為左翼國家,雖然,大多數人稱我為叛徒,但幸運的是,蔡英文不會,同樣的道理,我們不要忘記我們的鄉土是台灣和香港,而不是中國。
左翼歷史和文化可以談論他們想要的恐懼,但他們忽略了自由和獨立的價值觀,更加友善~~左翼歷史和文化總是帶來大屠殺,這就是台灣人和香港人,如此害怕和擔心的原因。
從左翼歷史和文化,經濟學的謊言來看,我的想法仍然很難得到信心,我從左翼的歷史和文化,經濟學的謊言中知道一切,所以,我真的很害怕,但我一無所獲,這真讓我害怕。
左翼歷史和文化引發了數十年的激烈反思,在此期間,我們需要重新構建我們對鄉土和中國的了解~~~左翼歷史和文化是完全有毒的,所以,我們需要清理,以消除我們家鄉的毒,每個人都知道毒藥在哪裡;我們意識到,我們不再是中國人,但想知道我是誰,如果我們不是那種中國人,那麼我們是誰?
我對未來感到悲觀,擔心自由會像在台灣。或香港一樣,失去自由,在全球範圍內,在我生命中的很多次,我正在證明台灣的墮落,以及我所愛的香港。

08092019.jpg

【We are sighting the collapse of the homeland we love ~~~ Taiwan and HongKong.!】

We are sighting the collapse of the homeland we love ~~~ Taiwan and HongKong.
Having grown up in Taiwan,and watched as HongKong,Taiwanese president,Tsai Ing-wen's son of destiny,has special condition to be worried about China's Left-wing's history and culture impact over Taiwan and Hong Kong.
Over more months,Hong Kongers have taken to the streets for re-played history the city has ever seen ~~~ Left-wing's Chinese sent back to the China,since 1970s.
In fact,the initial demonstrations were against an extradition law the Hong Kong government wanted to pass,but interestingly, protesters,mainly women,went on hunger strike,which represent suspected criminals to be sent from Hong Kong to mainland China,for the first time,and because of the law is controlled by the Communist Party. 
By the time,I knew terrorism of Left-wing's history and culture,they have been for more than decades.
They are not attractive,since I know the suffering of these homeland and I want to symbolise that suffering in way of life for Taiwan and HongKong people.
No one would like to watch violent clashes broke out between the protesters and the police,unfortunately,the police,who used tear gas and rubber bullets to disperse the people.
This is not a duty and an opportunity for the police。indeed,people was not sure whether I would be beaten.
Indeed,to viewed the protesters come from a variety of levels - whoever they are marching alongside,and they are hand-in-hand to gather together.
I am usual for being from Taiwan,and when I was younger I am,back then I even admired the Right-conservative and patriotic American.
However,Taiwan's KMT tried to persuade me - "Why do I have to join the the Right-conservative American to love my homeland - Taiwan?"
To be truth,I told them I am a monk of warrior.
My family,most of whom are traditonal Taiwanese people,still live in Taiwan,and I did not worry when I became a American.In fact,In the America we always looked like that people in America and Taiwan were all together,with HongKong that we are all confident partners.So no way that they would not love their homeland!In fact,hardly anyone enjoyed Left-wing's history and culture,lies of economy,because of they have always stepped up its campaign against free and independent values,and for instance,the space for free speech is blocking in recent years.So I am,I have never trusted them over me,
I do not want to spend so much extra energy arguing with them,and I do not want to see Taiwan and HongKong where become a Left-wing's country.
Although,most of people call me a rebel,but fortunately,Tsai Ing-wen,she did not.
By the same token,we do not forget our homeland is Taiwan and HongKong,not China.
Left-wing's history and culture could talk about they wanted fear,but they overlooked the free and independent values are more friendlier.
Left-wing's history and culture have always brought about massacre. 
So that is why Taiwanese and HongKong people were so scared and worried.
My mind was remaining hard for the source of confidence coming form Left-wing's history and culture,lies of economy,and I known everything from Left-wing's history and culture,lies of economy,so that really scared me.But I found nothing, and that really scared me.
Left-wing's history and culture have provoked many decades of intense reflection,during which we need to be re-structured what we knew about our homeland ,and China.
Left-wing's history and culture were totally toxic,so we need to cleanse to get rid of the poison from our homeland,and everyone knows where that poison is.
We realised that we were no longer a Chinese,but wondered who I am,if we are not that kind of Chinese,so who we are?
I were pessimistic about the future,worried that freedoms would be lost in the same way as they had been in Taiwan,or HongKong,
Globally,for the many times in my life I am testifying fall of the HongKong,and the Taiwan I love.

arrow
arrow
    全站熱搜

    台灣窮小子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()